AJUTS DE MENJADOR CURS 2020/2021

El termini de presentació de la sol·licitud dels ajuts és del 17 de juny al 17 de juliol, ambdós inclosos.

Descàrrega de la sol·licitud

La presentació telemàtica de les sol·licituds s'ha de realitzar per Instància genèrica. Les enviades per altres mitjans, per exemple el correu electrònic, NO SÓN VÀLIDES.

Si teniu qualsevol dubte o problema a l'hora de realitzar la presentació, podeu consultar la guia o les preguntes freqüents.

També podeu contactar amb l'Àrea d'Ensenyament al correu electrònic ensenyament@segria.cat o trucant al telèfon 973054800, opció 3.

Violències masclistes durant el confinament

Pautes i recomanacions per detectar i fer front a les violències masclistes durant el confinament:

https://www.segria.cat/arees/siad/noticies/pautes-i-recomanacions-detectar-i-fer-front-les-violencies-masclistes-durant-el

Per qualsevol situació relacionada amb el tema podeu contactar amb el Siad a través del telèfon del Consell Comarcal del Segrià 973 054800 o bé del correu electrònic siad@segria.cat

FAQS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador Situació d’emergència COVID-19

• Ja tinc la targeta. L’he d’activar?
No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.
 
• Amb quin saldo ve carregada la targeta?
Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament.
 
• Quin import puc pagar amb la targeta?
L’import que tingueu disponible a cada moment. Si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.
 
• Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?
Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i al web http://www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.
 
• Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?
Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.
 
• El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?
Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.
 
• El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?
Vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.
 
• Puc treure els diners del saldo a un caixer?
No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.
 
• Fins quan puc utilitzar la targeta?
Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, pots gastar el saldo durant aquest període.
 
• Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?
No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.
 
• He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?
No, es recarregarà automàticament si es perllonga l’estat d’alarma. Us enviarem un SMS des del Consell avisant-vos de la nova recàrrega.
 
• Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què faig?
Truca a l’Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.
 
• M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?
Ells són qui més et poden ajudar, però si no t’és possible, envia'ns un correu a ensenyament@segria.cat amb l’assumpte "INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR" i facilita'ns el codi de la targeta, hora de l’operació i el municipi on s’ha produït la incidència.