Notícies

Gràfic de l'activitat del període 2017-2022
30/01/2023

L'OCIC ha passat dels 140 expedients que va tramitar al 2017 als 1.255 del 2022. Durant l’any 2022, les reclamacions sobre comercialitzadores de llum i ga

Les comercialitzadores de llum acaparen bona part de les reclamacions
15/07/2022

Durant el segon trimestre del 2022 ha augmentat un 10% respecte el mateix període de 2021 el nombre de mediacions resoltes favorablement, mentre que els expedients relacionats amb la Covid cauen significativament.

Les reclamacions es poden presentar per via telemàtica
06/04/2022

 

 

Les dades es mantenen en nivells similars o lleugerament inferiors als de l’any passat, però segueixen essent sensiblement superiors a les que hi havia abans de la pandèmia

 

L'OCIC s'ubica a la seu del Consell Comarcal
03/01/2022

Al llarg d’aquest any se n’han iniciat un total de 1.508, el que suposa 266 més dels 1.242 que es van tramitar l’any passat, un increment d’un 21%

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat al llarg de l’any 2021 un total de 1.508 expedients, una xifra que supera en 266 els 1.242 que es van iniciar l’any passat i que suposa un 21% més.

L’OCIC s’ubica a la seu del Consell Comarcal
11/10/2021

Les empreses de telecomunicacions són les que han acaparat un major volum de reclamacions durant aquest període

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 355 expedients durant el tercer trimestre de l’any 2021, 28 més que en el trimestre anterior.

Pàgines