Consell Comarcal del Segrià
Publicat a Consell Comarcal del Segrià (https://www.segria.cat)

Inici > Vista d'impressió > El Consell Comarcal del Segrià busca “forasterings”

des.
16
2020

El Consell Comarcal del Segrià busca “forasterings”

El Consell Comarcal del Segrià ha començat una campanya de recerca de “forasterings”, una acció que impulsa l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme i que forma part de la campanya “Segrià, qualitat de vida”.

Fer o passar-te al “forastering” vol dir venir a viure al Segrià i gaudir de la qualitat de vida que t’ofereix la nostra terra i la nostra gent. Adoptar la nostra forma de vida com a pròpia. I, en definitiva, pertànyer a la nostra comarca. Si ja ets d’aquí, també fas el “forastering”, de fet, el portes practicant tota la vida... ja gaudeixes de tot allò que el Segrià t’ofereix: viure bé, en un lloc proper i ple d’oportunitats i tenir accés a productes de qualitat i Km 0.

El projecte, que pretén posar en valor el Segrià i els veïns i veïnes dels nostres pobles, forma part del pla de recuperació socioeconòmica de la comarca, especialment afectada per les conseqüències de la pandèmia sanitària.

El Consell donarà a conèixer la campanya a les xarxes socials i demana la col·laboració dels alcaldes i alcaldesses de la comarca per trobar els millors “forasterings”.

Més informació al www.forastering.cat


URL d'origen:https://www.segria.cat/arees/noticies/el-consell-comarcal-del-segria-busca-forasterings