En marxa el nou Pla de Màrqueting de turisme de la Marca Catalunya

ACT

L’Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Segrià, ha participat en la jornada organitzada per l’Agència Catalana de Turisme a l’Auditori AXA de Barcelona i que té per objectiu construir de manera participativa el nou pla de futur de la destinació “Catalunya”.

La jornada es va centrar en la identificació de reptes com a marca turística i en la incorporació d’una nova visió de màrqueting centrada en la l’economia del visitant, centrada en l’índex de Progrés Social compartida per l’economista i guru mundial Sr. Michael Green present també durant la jornada de treball.

Els reptes ha afrontar passen per la creació d’una destinació més sostenible, per incorporar més i millor la realitat que viu la ciutadania receptora de turisme, en la generació d’una oferta més experiencial i on la qualitat i els valors siguin els nous barems a tenir en compte.

Aquet Pla pretén tenir un abast temporal curt, d’uns tres anys, ja que és l’escenari més abastable i més òptim per fer front a les continues situacions d’incertesa que envolten el sector econòmic, turístic i social.