Vés al contingut

La Floració present a la Fira B-Travel de Barcelona

Durant el cap de setmana del 20 al 22 de març l'Àrea de Turisme del Consell Comarcal del Segrià ha estat present a la Fira B-Travel de Barcelona per promocionar el projecte "Segrià, Terra de Floració" 2026.

Sota el paraigua del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i emmarcant la promoció en el mostrador dedicat a les "Terres de Lleida" hem estat presents a l'estand de Catalunya de l'Agència Catalana de Turisme (ACT).

La Generalitat anuncia una línia d'ajuts de 5M€ per agricultors dins del Fons de Transició Nuclear

El director general de Desenvolupament rural de la Generalitat de Catalunya, Ramon Armengol, ha anunciat avui que el Fons de Transició Nuclear estarà dotat amb una línia d’ajuts per agricultors de 5 milions d’euros anuals. Ho ha afirmat a Maials davant més de 140 assistents a la jornada organitzada per la Cambra de Comerç de Lleida, els consells comarcals del Segrià i Les Garrigues, Acció i el departament d’Empresa i Treball de la Generalitat.

El Consell Comarcal del Segrià facilita les visites a FormaOcupa'26

El president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, el vicepresident primer Sebastià Ribes i el vicepresident quart Jaume Gort han assistit avui a la inauguració de la fira FormaOcupa, que ja és tot un referent en l'orientació acadèmica i professional per als joves. 

El certamen ha estat inaugurat aquest matí per l'alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, qui ha visitat diversos stands juntament amb altres autoritats: diputats del Parlament i la Diputació, regidors, alcaldes així com el president de la Cambra de Comerç de Lleida, Jaume Saltó. 

Prop de 80 assistents a la sessió informativa dels ajuts del Fons de Transició Nuclear a La Granadella

Prop de 80 persones assistiren ahir al vespre a La Granadella a la jornada informativa sobre els ajuts del Fons de Transició Nuclear que va organitzar la Cambra de Comerç de Lleida. A la mesa hi participaren la delegada a Lleida d’Acció, Clara Porta, els presidents dels consells comarcals del Segrià i Les Garrigues, David Masot i Antoni Villas, i l’alcaldessa Elena Llauradó.  

Servei de Transport Escolar No Obligatori – Lot 22 Lleida ciutat – CEE Esperança (Curs 2024/2025)

Durant el curs 2024/2025, el Consell Comarcal del Segrià ha prestat el servei de transport escolar no obligatori corresponent al Lot 22: Lleida ciutat – CEE Esperança, destinat a l’alumnat amb necessitat d’aquest desplaçament diari. Aquest servei ha estat utilitzat per un total de 51 alumnes de la ciutat de Lleida, que han fet ús del transport d’acord amb els seus dies d’adscripció al CEE Esperança al llarg de tot el curs escolar.