El Consell Comarcal del Segrià contractarà quatre administratius per reforçar el personal en la tramitació de les beques menjador

S’incorporaran durant els mesos de juny i juliol per gestionar les més de 6.000 sol·licituds abans de l’inici del curs 2021-2022.

El Consell Comarcal del Segrià ha fet efectiu la contractació de quatre administratius per tal de reforçar el personal de cara a les tramitacions de les beques menjador.

Cal recordar que el període de presentació de sol·licituds dels ajuts de menjador va del 12 de maig al 4 de juny, ambdós inclosos, i que durant aquest termini de presentació s’atén un gran volum d’ajuts que, posteriorment, s’han de tramitar per tal que aquests puguin estar concedits abans d’iniciar-se el curs escolar següent.

Per atendre aquest demanda, es destina personal al servei del Consell, però és necessari i urgent disposar de personal que temporalment doni reforç davant l’acumulació de tasques que es genera.

És en aquest context que el Consell Comarcal del Segrià incorporarà durant dos mesos (juny i juliol) quatre administratius/ves per a la gestió i tramitació de les 6.318 sol·licituds de beques menjador adscrit a l’Àrea d’Ensenyament. Les seves funcions seran la revisió de les sol·licituds en el registre del Consell, amb l’entrada de les sol·licituds en el programa i base de dades de beques menjador intern del Consell; la preparació i enviament dels requeriments per manca i/o modificació de la documentació necessària; i la gestió, tramitació i validació dels expedients de sol·licitud d’ajuts socioeconòmics (beques menjador).