Notícies

03/09/2019

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 315 expedients des d’inicis d’any fins aquest mes d’agost.

 

11/02/2019

Nou Servei d'Atenció al Consumidor

Les persones residents en els municipis de la comarca del Segrià interessades en el servei d'atenció personalitzada en matèria de consum que ofereix el Consell Comarcal del Segrià, hauran de sol·licitar hora d'atenció a l'Oficina Comarcal d'Informació del Segrià (OCIC Segrià) per telèfon al 973 054 800 o presencialment al carrer del Canyeret, 12 de Lleida.

20/06/2018

L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Segrià, el proper dimecres 20 de juny de 9h a 14h, estarà a Alpicat on s'atendran de forma gratuïta i personalitzada consultes, queixes i reclamacions i s'oferirà assessorament sobre temes de consum: allotjaments turístics, aparcaments, assegurances, bars i restaurants, clàusules abusives, contractació de viatges, etiquetatge d'aliments i de productes industrials, garanties, habitatge, rebaixes, reparació de productes i serveis a domicili, subministraments bàsics (aigua, llum, gas...), telefonia i internet

23/05/2018
L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Segrià, el proper dimecres 23 de maig de 9h a 14h, estarà a Alcarràs on s'atendran de forma gratuïta i personalitzada consultes, queixes i reclamacions i s'oferirà assessorament sobre temes de consum: allotjaments turístics, aparcaments, assegurances, bars i restaurants, clàusules abusives, contractació de viatges, etiquetatge d'aliments i de produ

Pàgines