Notícies

02/10/2020

Aquest any ja ha tramitat 773 expedients, 264 més que en tot el 2019

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Segrià (OCIC) ha tramitat des de l’inici de la crisi sanitària 226 expedients que corresponen a afectacions derivades de la crisi del coronavirus, la qual cosa representa un 30% del volum total de l’Oficina.

02/07/2020

L’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC) del Segrià ha tramitat un total de 533 expedients en la primera meitat d’aquest any, superant els 509 tramitats durant tot l’any 2019 i gairebé quatre vegades més que durant tot l'any 2017. Així, el servei que s’ofereix des del Consell Comarcal del Segrià es consolida, ja que ha sobrepassat, sobradament, la tramitació anual realitzada en tots els exercicis precedents, des del 2014.

Els tràmits es fan per via telemàtica a www.segria.cat/consum
03/04/2020

El 33% dels expedients del mes de març estan relacionats amb la crisi del Covid-19

 

25/03/2020

L'OCIC atén únicament per via telemàtica des que es va decretar l'estat d'alarma

 

18/03/2020

El Consell Comarcal del Segrià comunica que s'ha detectat un frau en alguns municipis de la comarca que consisteix en FALSES REVISIONS D'APARELLS DE TELEASSITÈNCIA a domicili.
L'àrea de Serveis Socials de l'ens comarcal i Aspid adverteixen a la població -especialment a la gent gran, que són els principals usuaris del servei de teleassistència- que durant el període de confinament per la crisi del coronavirus els tècnics NO FAN REVISIONS NI COMPROVACIONS en el funcionament dels aparells. L'única acció que es fa aquests dies són instal•lacions d'urgència.

Pàgines