En aquest apartat podeu trobar adjunt el Butlletí Segrià Dones, on es recullen tots els actes programats al voltant del 8 de Març en 24 pobles del Segrià en commemoració al Dia Internacional de les Dones. Hi ha prop de 80 activitats de tot tipus!




En aquest apartat podeu trobar adjunt el Butlletí Segrià Dones, on es recullen tots els actes programats al voltant del 8 de Març en 24 pobles del Segrià en commemoració al Dia Internacional de les Dones. Hi ha prop de 80 activitats de tot tipus!
El nombre d’atencions per violència masclista del Servei d’Informació i Atenció a les Dones augmenta un 21% respecte l’any anterior
El Consell dobla el pressupost per a allotjament per a dones i promou accions de prevenció d’assetjament i violència
El Servei d’Atenció i Informació a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal del Segrià ha atès durant el mes de gener 4 dones per violència masclista a la comarca. Durant l’any 2021 es van atendre 101 dones, un 21% més que l’any anterior, quan es van atendre 80 dones.
El president David Masot i el vicepresident Toni Bosch han estat presents a l’acte celebrat a l’Aula Magna de l’IEI, al que també hi ha assistit la consellera Teresa Jordà
El Consell Comarcal del Segrià s’ha adherit als actes del Dia Internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, que se celebra el 25 de novembre.
Avui, 25 de novembre de 2021, commemorem el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones i volem que totes les accions i tots els actes al voltant d’aquesta data s’estenguin a tots els dies de l’any. La lluita per una vida lliure de violències ha de ser diària.
L’acte institucional del dia 25 a Lleida serà l’esdeveniment central d’una programació que inclou un monòleg, una exposició itinerant, un taller i un cinefòrum
Els actes els organitza el SIAD Segrià (Servei d'Informació i Atenció a les Dones), en col·laboració amb el programa de Dinamització cívica 'Segrià Dinàmic', el projecte ‘Al Segrià iguals', l'ICD i el Pacto de Estado